poniedziałek, 1 grudnia 2014

PODSUMOWANIE MIESIĄCA - LISTOPAD

Listopad to piękny jesienny miesiąc. Na dworze dominują złote, brązowe i czerwone barwy, co daje idealny nastrój do czytania! W tym poscie pochwale się wam co udało mi się przeczytać w listopadzie!



Wnuczka do Orzechów 
Książkę skończyłam dziś. Bardzo lubię cała, zabawną i pouczającą serię pani Małgorzaty Musierowicz. Ta opowieść mnie nie zawiodła.Polecam wam 20 część "Jeżycjady"! :)


Niezbędnik obserwatorów gwiazd
Co ja wam będę mówić? Tu macie recenzje : KLIK



Zwiadowcy - Ruiny Gorlanu
STRASZNIE długo czytam tą książkę, ale uważam, ze jest fajna :) Jeśli lubicie książki przygodowe z wątkami fantastycznymi, które mają miejsce w miejscach rządzonych przez królów to Zwiadowcy są dla Was! :) 


Intruz 
Niestety jeszcze Wam o nim nic nie powiem, bo ciągle go czytam.




Bez Serca i Zabójcze
KOCHAM całą serię :) Nasze kochane Kłamczuchy ciągle mnie zaskakują! 





Zła Krew
Znów przekieruję Was do recenzji ;) KLIK


Zieleń szmaragdu
Żeby przeczytać tą książkę musiałam się strasznie namęczyć. Na początku nie mogłam jej wypożyczyć, potem kupić, aż wreszcie ściągnęłam ją na czytnik. Myślę, ze mimo wszystko była tego warta.


Czarnoksiężnik z Archipelagu
Lektura szkolna, ale nie była taka zła. Końcówka mnie troszkę znudziła i nie była zbyt spektakularna, ale jak już mówiłam to lektura szkolna.


Książę i Gwardzista
Na tą książkę czekałam bardzo długo i mnie nie zawiodła! :) Choć tekst Maxona mógłby być troszkę dłuższy. (Jeszcze raz dziękuję Julii za pożyczenie mi jej)


Zabrana o Zmierzchu
W tej części "Wodospadów Cienia" nareszcie coś się wyjaśnia, ale ćiiii.... bez spojlerów ;)


52 powody, dla których nienawidzę mojego ojca
Przeczytajcie recenzję! KLIK


To tyle jeśli chodzi o listopad. Mam dla Was też pewna wiadomość: W grudniu szykuje się niespodzianka oraz ciekawe recenzje!

A co wy przeczytaliście w ciągu ostatnich 30 dni? 
Aglo 

1 komentarz:

  1. Prawie wszystkie te książki czytałam i mogę powiedzieć, że najbardziej podobała mi się "Zieleń Szmaragdu" - po prostu kocham całą serię, skończyłam ją w 24h :D, oraz "Niezbędnik Obserwatorów Gwiazd" - uwielbiam wszystkie książki Quicka c: Na rywalkowych nowelkach trochę się zawiodłam. O ile "Książkę" był okay, to "Gwardzista" mnie momentami nudził.

    Pozdrawiam,
    Alpaka

    OdpowiedzUsuń