wtorek, 23 grudnia 2014

Social Media Book Tag! :)

Cześć kochani! :) Dziś przychodzę do Was z nowym tagiem. Zapożyczyłam go od Subiektywnie i o wszystkim. Tag jest krótki i moim zdaniem świetnie pasuje do "ery komputerów". Hmmm.... Może to jedyny sposób, żeby zaciekawić osoby, które bez Facebook'a itp. nie mogą żyć, do książek? 

1. Twitter - twoja ulubiona krótka książka
Moją ulubiona krótką książką jest "Tygrys i Róża" Małgorzaty Musierowicz. Krótka, zabawna przyjemna :)

 2. Facebook- książka, którą każdy czytał i poczułeś presję by też ją przeczytać 
Zaskoczę Was chyba... Tą książką jest "Gwiazd Naszych Wina". Koleżanki straszyły mnie, żebym uważała na spojlery tej książki i mówiły o niej ciągle, wiec stwierdziłam, że muszę ją przeczytać. Nie żałuję tej decyzji! :) 


3. Tumblr- książka, którą przeczytałeś, zanim to było popularne.
W moim przypadku jest to "Złodziejka Książek"! :) Przeczytałam ją jeszcze przed filmem i przed tym "złodziejkowym boom". Jeeeeeeeeeeeessst ! 


4. My Space- książka, którą nie pamiętasz czy ci się podobała, czy nie
Tutaj mam problem. Z reguły pamiętam wszystkie odczucia po książkach (a było ich bardzo, bardzo, (...) bardzo wiele), więc trudno mi przypomnieć sobie jedną. Dlatego też powiem o końcówce serii "Opowieści z Narnii- Koń i jego chłopiec, Siostrzeniec czarodzieja i Ostatnia Bitwa". Tak szczerze mówiąc niewiele z nich pamiętam. Wniosek: muszę je przeczytać jeszcze raz! :)



5. Instagram- książka, która była tak ładna, że musiałeś zrobić jej zdjęcie
Mam dwie takie. Pierwsza to "Rywalki". Dlaczego? Bo kocham takie sukienki do ziemi i w ogóle (tak właściwie to kocham sukienki z końca XIX w. i cały ten czas, ale o tym innym razem). A na okładce tej książki jest piękna, niebieska sukienka balowa! Druga książka to "Angelfall". Te skrzydła na samym środku i czerń są tak dobrze dopasowane do książki, że achhhhhhhhhh.



6. Youtube- książka, której ekranizację chciałbyś zobaczyć
I tutaj mamy problem. Jestem taką okropną osobą, że bardzo nie lubię ekranizacji i podchodzę do nich jak do jeża. Zawóważam każdy błąd, brak i potknięcie, więc trudno mi dogodzić (aczkolwiek uparcie chodzę do kina na każdą ekranizację). Jeśli miałaby to być genialna ekranizacja to chciałabym, żeby na ekranach kin pojawił się "Rekrut" (książka autorstwa Roberta Muchamore). Wiem, ze były jakieś palny, co do ekranizacji tej książki, ale nic z tego nie wyszło (Ales Pettyfer miał grać główną rolę! ^^). 



7. Lubimyczytać- książka, którą polecasz wszystkim
Co tu dużo mówić? Cała seria Percy Jackson! :) 




Tak oto kończę ten tag :) Do zobaczenia książkocholicy! :) 
Aglo 

1 komentarz: