niedziela, 4 stycznia 2015

Posumowanie Mieciąca - Grudzień

Grudzień, to piękny, świąteczny (czasem śnieżny) miesiąc. Był całkiem przyzwoity pod względem czytelniczym :) Oto moje podsumowanie książkowe:



W śnieżną noc 
John Green, Maureen Johnson, Lauren Myracle
Przekierowuję Was do recenzji KLIK


Pożądane 
Sara Sheapers 
takie piękne zakończenie! Po tej książce miałam wrażenie, ze pierwszym planem autorki było zakończenie serii, ale okazało się że to nie koniec. Na razie odpocznę od Kłamczuch, pomimo, że bardzo mi się podobają.


Małe kobietki 
L.M. Alcott
Jest to jedna z niewielu starych książek, które mi się podobają. Zabawna i mądra, to dwa najtrafniejsze przymiotniki opisujące tą powieść. Polecam!


Krąg 
Mats Strandberg, Sara Belgmarg
Boże... Mroczna, magiczna, niesamowita, nieznana i świetna. Chyba nie muszę dalej tłumaczyć! ;)


Stowarzyszenie Wędrujących Jeansów 
Ann Brasher
Słyszałam o tej książce, ale nie spodziewałam się, ze aż tak mi się spodoba! :) Bardzo ciekawa i mądra opowieść o prawdziwej przyjaźni. ;)

A co wy przeczytaliście w grudniu? :)



3 komentarze:

  1. Małe kobietki to książka mojego dzieciństwa, uwielbiam ją:) Krąg czeka na półce:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem w trakcie czytania w "Śnieżną noc" :) A na serię Pretty Little Liars od dawna mam ochotę :)
    http://be-here-now-and-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo spodobał mi się "Krąg" :) Zachęcam do przeczytania następnych części, chociaż "Klucz" dosłownie podeptał moje uczucia, a wszystkie moje shipy się rozpadły w jednej książce (co nie zmienia faktu, że jestem zadowolona z zakończenia).

    Pozdrawiam,
    Alpaka

    OdpowiedzUsuń