sobota, 31 stycznia 2015

Podsumowanie Miesiąca - STYCZEŃ

Styczeń był niezwykle leniwym miesiącem. Na początku długa przerwa, Trzech Króli, ferie i jeszcze choroba. To wszystko złożyło się na dużo czasu wolnego. A teraz przejdźmy do podsumowania! :)



Szklany Tron + Korona w Mroku
Boże... Szok... Ta książka jest na prawdę DOBRA! :) Dawno nie miałam w swoich rękach tak złożonej, wciągającej i niezwykle oryginalnej książki fantastycznej! :) Miałam po niej gigantyczny kac książkowy i nie mogłam sięgnąć po żadną książkę. Polecam Wam ją gooooorąco!!! (a tak na marginesie #TeamChaol ^^) 




















Uwikłane
Postanowiłam, że mimo wszystko dokończę serię o Kłamczuchach, ale niestety.... Coś się popsuło. Zmęczyłam się trochę tą ciągłą tragedią, która towarzyszy bohaterką Słodkich Kłamstewek. Wydaje mi się, że autorka lepiej by zrobiła zgrabnie kończąc nasze kochane, lecz już nieco monotonne, przygody Arii, Hanny, Emily i Spencer. Nie mówię, że autorka jest zła, ale wydaje mi się, że bardzo trudnym jest pisanie taaaak długiej serii. Mam nadzieję, że mimo moich oporów powrócę do tej serii bo nie wątpię, że po małej przerwie na nowo zakocham się w PLL.



Ogień
Tak! Tak! Tak! - to jedyne słowa jakie jestem w stanie wypowiedzieć na temat moich wrażeń. Tej książce dałam ocenę 8/10. Podoba mi się i mam nadzieję, że i Wam się spodoba.



Angelfall Opowieść Penryn o Świecie Po
Pierwszą część tej książki zrecenzowałam w sierpniu. Co ja mam powiedzieć? Kocham tą książkę, Raffego, Penryn- wszystko. :)



Skrawki Błękitu
Odsyłam Was do recenzji KLIK.



I na tym kończymy! :) Mam nadzieję, że luty będzie równie owocny co styczeń. :) A co Wy przeczytaliście w tym miesiącu?

Aglo

2 komentarze:

  1. Kurczę same pochwały słyszałam/czytałam na temat Szklanego tronu, że chyba muszę wreszcie przeczytać żeby sprawdzić o co chodzi :D Zaczęłam czytać PLL, ale przeczytałam tylko 2 tomy, a czy dotrwam do ostatniego to nie wiem :P Ogień i Angelfall chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. po Angelfall i trylogię Engelsfors pragnę sięgnąć :)
    PLLka ile ma tomów? jak na razie mam tylko Kłamczuchy, chciałam się przekonać o co ten cały szum :P

    OdpowiedzUsuń