środa, 26 listopada 2014

Wywiady z KSIĄŻKOHOLIKAMI :)

Cześć! :)
Dziś przychodzę do Was z małą niespodzianką. Zrobiłam w szkole wywiady z kilkoma koleżankami, na temat książek. Oto pytania, które im zadawałam:


1.
Jaką książkę przeczytałeś w ciągu siedmiu dni?

2.
Ulubiona pora do czytania?

3.
Ulubione miejsce do czytania?

4.
Gatunek książek, który lubisz?

5.
Gatunek książek, którego nie lubisz?

6.
Ulubiony cytat?

7.
Ulubiona książka?

8.
Wolałbyś być pisarzem czy bibliotekarzem?

9.
Kiedy zacząłeś czytać nałogowo?

Spytałam siedem osób. Myślę, że najtrudniejszym pytaniem była siódemka :) Wiem, że nie powinnam zadawać tak niemiłego pytania ale co tam. A teraz posłuchajcie odpowiedzi Książkoholików!

Wywiad z Olą i Mają (dziewczyny odpowiadały razem)

Jaką książkę przeczytałaś w ciągu ostatnich siedmiu dni?
M: "Kroniki Magnusa Bane'a"  hmmm.... "Ratując Raphaela Santiago".
O: "Diabelskie Maszyny" część druga.
M: Trzecia !
O: Nie, ale przeczytałam a nie czytam.
Ulubiona pora do czytania? 
M; Noc.
O: Każdy dzień :)
Ulubione miejsce do czytania?
M i O: ŁÓŻKO.
Gatunek książek, który lubisz?
M i O: Fantastyka.
Ulubiony cytat?
M: Eee muszę się chwilę zastanowić.
(gorąca dyskusja)
M: Wszystko co powiedział Will, Tessa i Jem...
O: ... i Jace!
M; Tak. Nie. nie, kaczki to zło.
O: Nigdy nie ufaj kaczką. Kaczki to zło!
Ulubiona książka?
M: Jesteś okropna.
O: Diabelskie Maszyny.
Kim chciałabyś być. Pisarzem czy bibliotekarzem? 
M: Wszystkim na raz.
O: hmmmmmmmmmmmmmmmmmm. Pisarz.
Kiedy zaczęłaś czytać, tak nałogowo?  
M: Nie pamiętam ale wiem, że Dary Anioła 10 nie! 3 lata temu!
O: Nie pamiętam ale wiem, ze od zawsze uwielbiam czytać!

Wywiad z Nives

Jaką książkę przeczytałaś w ciągu ostatnich siedmiu dni?
N: "Zabraną o Zmierzchu".
Ulubiona pora do czytania?
N: Każda. Jakakolwiek. Zima, lato, noc. Nieważne.
Ulubione miejsce do czytania?
N: Wszędzie!
Gatunek książek, który lubisz?
N: Fantasy.
Gatunek książek, którego nie lubisz?
N: Historyczne? Wszystkie lubię.
Ulubiony cytat?
N: Oooo ale będę teraz strzelała cytatami! Ostatnie zdanie "Diabelskich Maszyn" "Nareszcie koło zatoczyło pełny krąg".
Ulubiona książka?
N: No chyba cię! No tak yyy "Wodospady Cienia"
Kim wolałabyś być? Pisarzem czy Bibliotekarzem?
N: Pisarzem.
Kiedy zaczęłaś czytać tak nałogowo?
N: Nie pamiętam! Ja przeczytałam moja pierwszą książkę zanim się urodziłam! 




Wywiad z Julią
Jaką książkę przeczytałaś w ciągu ostatnich siedmiu dni? 
J: "Uczeń skrytobójcy".
Ulubiona pora do czytania?
J: Wszystkie
Ulubione miejsce do czytania?
J: Łóżko.
Gatunek książek, który lubisz?
J: Fantasy i romans.
Gatunek książek, którego nie lubisz?
J: Nie ma takiego.
Ulubiony cytat?
J: Wszystkie lubię. Nie mam.
Ulubiona książka?
J: Rrrywalki.
Kiedy zaczęłaś czytać tak nałogowo? 
J: Dawno temu!

Wywiad z Klaudią
Jaką książkę przeczytałaś w ciągu ostatnich siedmiu dni?
K: lekturę czytałam.
Ulubiona pora do czytania?
K: Każda.
Ulubione miejsce do czytania?
K: Fotel przy kominku.
Gatunek książek, który lubisz?
K: Każda
Gatunek książek, którego nie lubisz?
K: Lektury.
Ulubiony cytat?
K: Każdy.
Ulubiona książka?
K: Rywalki.
Kiedy zaczęłaś czytać tak nałogowo?
K: Rok temu.


Wywiad z Igą
Jaką książkę przeczytałaś w ciągu ostatnich siedmiu dni?
I: Ostatnio po raz setny czytałam "Harry Potter i Zakon Feniksa".
Ulubiona pora do czytania?
I: Wieczór jak już leżę w łóżku.
Ulubione miejsce do czytania?
I: Moje łóżko.
Gatunek książek, który lubisz?
I: Fantasy.
Gatunek książek, którego nie lubisz?
I: Kryminały.
Ulubiony cytat?
I: Nie wiem jak to było dokładnie, ale w pewnej części "Diabelskich Maszyn", Jem powiedział , ze nie liczy się to kim jesteśmy na zewnątrz tylko to kim jesteśmy wewnątrz. Jak jesteśmy wojownikiem może w środku. a na zewnątrz nie jesteśmy, to jesteśmy wojownikiem, bo nie liczy się to co jest na zewnątrz. 
Ulubiona książka?
I: Zwiadowcy, zdecydowanie.
Pisarz czy Bibliotekarz?
I: Pisarz.
Kiedy zaczęłaś czytać tak nałogowo?
I: Kiedy miałam 8 lat. Kiedy przeczytałam "Harry'ego Pottera" i tak zaczęła się moja przygoda. 

Wywiad z Matyldą 
Jaką książkę przeczytałaś w ciągu ostatnich siedmiu dni?
M: Bosz.  Ostatnio "Zmierzch" czytałam.
Ulubiona pora do czytania?
M: W nocy. Zdecydowanie w nocy.
Ulubione miejsce do czytania?
M: Łóżko. Ciepło, miło.
Gatunek książek, który lubisz?
M: Fantastyczne 
Gatunek książek, którego nie lubisz? 
M: Szczerze mówiąc nie wiem 
Ulubiony cytat?
M: Nie mam ulubionego cytatu.
Ulubiona książka?
M: "Ja Diablica" pani Bereniki Miszczuk. Polecam wszystkim.
Pisarz czy bibliotekarz?
M: Pisarz.
Kiedy zaczęłaś czytać tak nałogowo?
M: Trzy lata temu.

A może i wy odpowiecie na te pytania? Piszcie w komentarzach!

Aglo


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz