poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Smerfowy Tag

Dawno nie było żadnego Tagu, więc dziś przychodzę do Was razem z gromadą niebieskich ludzików mojego dzieciństwa! :) Inspirację do zrobienia tego tagu znalazłam na blogu Wirtualna Kultura. Bez większych wstępów rozpocznijmy! :)

Smerf Śpioch - Wybierz książkę, podczas której czytania prawie zasnęłaś


Moim Smerfem Śpiochem są "Przygody Tomka Sawyer'a". Pamiętam z podstawówki, że nie lubiłam tej lektury i czytałam ją nieskończenie długo. :)


Smerf Laluś- Wybierz postać, która dba o swój wygląd



Pierwszą postacią, która przyszła mi do głowy jest Magnus Bane, czarownik z powieści Cassandry Clare. Magnus dba o swój wygląd nadzwyczaj starannie, jest niezwykle oryginalny i ekstrawagancki. 


"Czym się zajmujesz? -spytała kobieta.
-Różnymi rzeczami -odparł Magnus.
-Modą? Wyglądasz, jakbyś pracował w branży mody.
-Nie -odparł. - Ja jestem modą."
~Kroniki Bane'a



Smerf Zgrywus - Wybierz postać, która robi kawały i ciągle się wygłupia


Rudowłosi bliźniacy, którzy przez całą serię Harry'ego Potter'a rozśmieszali nas do łez.  Od początku ich lubiłam i na w ostatniej części po pewnym nieszczęśliwym wypadku byłam zrozpaczona, ze ta dwójka już nie jest dwójką... 
"Przysięgam uroczyście, że knuję coś niedobrego"
~"Harry Potter i Więzień Azkabanu"


Smerf Ważniak- Wybierz postać, która kocha książki


Wybieram Tessę Grey z trylogii "Diabelskie Maszyny". Kocha książki, są dla niej źródłem wiedzy, azylem, przyjemnością. Pamiętam, że w jej pierwszej rozmowie z Willem, podczas ucieczki przed demonami zapytała : "A co z moimi książkami?!". Kto myśli o książkach w czasie ucieczki przed zagrożeniem? Prawdziwy miłośnik literatury.

"Zawsze trzeba być ostrożnym z książkami -stwierdziła Tessa.- I z tym, co w nich jest, bo słowa mają moc zmieniania ludzi."


Smerf Harmoniusz- Wybierz postać, która lubi śpiewać lub dobrze śpiewa


Chyba już każdy zna, albo przynajmniej słyszał o piosence "Hanging Tree". Katniss Everdeen śpiewała tak pięknie, że aż ptaki milkły by posłuchać jej głosu. Nie przyznawała się do tego, ale taka była prawda.

"Kiedy śpiewa, każdy ptak cichnie, aby posłuchać"


Smerfetka- Wybierz ulubioną postać żeńską


Nienawidzę kiedy ktoś każe mi podjąć tego typu decyzje. Jest tyle cudownych postaci. Hmmm.... Wybiorę Celaenę Sardothien. Z zewnątrz jest zimną Zabójczynią Adarlanu, a w środku kryje się miłośniczka książek, dobra przyjaciółka, młoda dziewczyna, która jest niezwykle inteligentna i samodzielna. Choć Cealena ma się nijak do Smerfetki, to jest moją ulubioną postacią żeńską.

"-Masz straszne blizny- rzekł cicho.
Zabójczyni oparła dłoń na biodrze i podeszła do drzwi garderoby.
-Wszyscy mamy blizny, Dorian. Jedyna różnica polega na tym, że moje są bardziej widoczne od innych."
~"Szklany Tron"


Jakim byłbyś Smerfem, jakie było by Twoje imię i osobowość?

Ja? Pewnie byłabym Smerfem Organizatorem. Zawsze zgłaszam się do prowadzenia jakiegoś projektu, wszystko przygotowuje i organizuję. Sprawia mi to przyjemność, a najbardziej lubię patrzeć na rezultaty mojej pracy ;) 

Tak przedstawia się mój Smerfowy Tag :) Mam nadzieję, że się Wam podobał :) 
Do wykonania tego tagu nominuję
Autorkę bloga Book of Me World
I tych wszystkich, którzy chcieli by go wykonać :)
Prześlijcie w komentarzu linki,a z chęcią zobaczę wasze Smerfy! :) 

Aglo

6 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za nominację ;) Na pewno skorzystam i zrobię ten TAG u siebie, myślę, że w przyszłym tygodniu ;) A ja z kolei nie mam problemu z wybraniem ulubionej żeńskiej postaci, ponieważ jakoś żadna nie przypadła mi aż tak do gustu :D Ale myślę, że ktoś się może znajdzie do TAGu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, bliźniacy Weasly'ej... Zawsze ich lubiłam :) Nie ukrywam, że ich psoty musiały przysporzyć wielu godzin rozmyślań pani Rowling. Wymyśliła je prześwietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, ze spodobał Ci się tag! :) Nie pomyślałam o Magnusie, jak robiłam myślałam nad postaciami, a masz rację, ze pasowałby do tej kategorii idealnie. Wykonanie "Hanging Tree" Lawrence jest przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pobudziłaś moją wyobraźnię tymi odpowiedziami :D u mnie pojawiłoby się mnóstwo Scarlett O'Hary :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie zgadzam się z nominacją, Śpiocha, ja nawet nie przebrnęłam ^^

    Fred i George też się zdecydowanie nadają do kategorii psikusów ^^

    Zapraszam do mnie :)
    http://biblioteczkaciekawychksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Na moim blogu już pojawił się TAG :) Jeszcze raz dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń