sobota, 4 kwietnia 2015

Podsumowanie miesiąca Marzec

Wiosna! :)
Wiem, ze już kwiecień, ale wcześniej nie starczyło mi czasu, więc dopiero teraz przychodzę do was z podsumowaniem marca. Bez większych wstępów przejdźmy do książek! :)




"Eleonora i Park"
Rainbow Rowell
Książka bardzo mi się podobała. Nie jest to może dzieło najwyższej klasy, ale mimo wszystko jest w moich ulubionych! A recenzja już w drodze! 




"Sekrety"
Sara Shepard 
Książkę tę otrzymałam za wygraną w konkursie już jakiś czas temu, ale dopiero teraz ją przeczytałam. Świąteczne klimaty i fakt, że jej fabuła ma miejsce jakby po 4 części były dużym plusem! :) Wcześniej wspominałam wam, że mam już dość PLL, ale ten dodatek do serii mi się podobał :) 



"Miasto Kości"
Cassandra Clare
Przygoda z Nocnymi Łowcami nie jest dla mnie nowa. "Miasto Kości" przeczytałam już po raz drugi i na nowo zakochałam się w moich ulubieńcach :) 


"Wybacz mi Leonardzie"
Matthew Quick
Kocham Leonarda, kocham Quick'a, kocham tą książkę. ~ a recenzja (mam nadzieję) niedługo


"Kroniki Bane'a"
Cassandra Clare
Maureen Johnson 
Sarah Rees Brennan
Jestem wielką fanką Wysokiego Czarownika Brooklyn'u , to też nie mogłam nie przeczytać tych opowiadań. Były ciekawe, zabawne, wyjaśniały niektóre rzeczy i pokazywały nam nowe oblicza Magnusa. Krótko mówiąc: Jestem na TAK! :) 


A co wam udało się przeczytać w marcu? :)
Aglo

2 komentarze:

  1. Ja przeczytałam jedną książkę mniej od Ciebie w ubiegłym miesiącu ;)
    Udanego kwietnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama muszę wreszcie zacząć serię Darów Anioła, a ciągle wpada mi co innego w ręce :D

    OdpowiedzUsuń